29 Mart 2011 Salı

Nihayet Yeniden Sizlerleyim...:)

Beni ne kadar özlediniz bilmiyorum ama ben sizleri ve bloğumu çok özlemişim. Her ne kadar birçok blogger bilgisayarlarının dns ayarlarıyla oynayıp, sizlerden kopmamış olsa da; ben bu mahkeme olayını gözümde fazlasıyla büyütüp, kahırlanarak sizlere ulaşmanın başka yollarını aradım. Derkennn, bir de ne göreyim: açılışından bu yana özenle besleyip bunca zaman sizlerin desteğiyle büyüttüğüm bloğum yeniden açılmış:)

Bir daha böyle haksız susturulmaların olmaması umuduyla, baharın da cıvıl cıvıl geldiği bu günlerde sizlere sıcacık bir MERHABA demek istiyorum. Yalnız, 3 haftalık yoğun iş tempom dolayısıyla bir süre daha sizlerden uzak kalacak olmam dolayısıyla da affınıza sığınıyorum:)
Sizleri çok özlemişimmm, lütfen takipte kalın...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails