15 Haziran 2011 Çarşamba

Kısa T-shirt, Yüksek Bel Pantolon

Öncelikle geçirdiğim rahtsızlıktan kaynaklı olarak verdiğim aradan dolayı çok özür diliyorum. Uzun zamandır raporlu bir şekilde evde yatıyordum ki pijama koleksiyonumu postlamanın fazlasıyla anlamsız olacağını düşündüğümden, evden çıktığım ilk gün için hemen postumu koydum :)

Öncelikle sezon trendi kısa t-shirt leri yüksek belli pantolon ve eteklerle kombinlemeyi çok seviyorum. Alt kombinasyonunuza göre hem şık hem de spor durabilen bu t- shirt lerin değişik renk ve desenlerini H&M ve Topshop'ta fazlasıyla bulabilirsiniz. Peki benim bugünkü maskülen tarzımı nasıl buldunuz???

T-shirt: H&M
Pantolon: Mango Outlet
Ayakkabı: Nine West
Kemer: Mango
Çanta: ZARA
Kolye: Tally Weijl






İyi ve ucuz alışverişler...

2 yorum:

  1. ben çok beğendimmm,bu arada geçmiş olsun grip falan mı oldun...kışın soğuktan yazın da klimadan hasta olmamak elde diil :S

    YanıtlaSil
  2. sorma balgözlükız'cım, lenf bezlerim iltihaplanmış, aynen dediğin gibi, bir de bol seyahat ve ihmalkarlık derken...:( Beğendiğine de çok sevindim cnm, tekrar teşekkürler, aman dikkat edin kendinize;)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails