4 Ağustos 2011 Perşembe

Nar Çiçeği

Bloğumu takip edenler bilir, sezon trendi nar çiçeği rengine hayranım. Bronz tenle ve deri etekle de birleşince tadından yenmiyor doğrusu, sizce?????

Bu arada gömleğimi Viaport Outlet Forever New mağazasından sadece 19,90 tl'ye almış bulunmaktayım. (daha önce mail yoluyla soran izleyiciler için) Yolunuz düşerse mutlaka bir göz atın derim, gelecek sezona yatırım ;)


Bluz: Forever New Outlet
Etek: H&M (Terkos pasajı'ndan sadece 20 tl'ye)
Ayakkabı: Diesel
Çanta: Marks&Spencer
Bileklik: H&M


Ayakkabılarımı yıllar önce almama rağmen, modelini bir hayli beğenerek giymekte ısrarlıyım. Bu gidişle daha da çok giyeceğim gibi görünüyor :)

İyi ve ucuz alışverişlere devam...

4 yorum:

  1. Çok şık görünüyorsun ayakkabılarını ayrıca çok beğendim, uyumlu olmuş :)

    kisses :)

    YanıtlaSil
  2. Ayakkabinin modelini ben de cok begendim.

    YanıtlaSil
  3. ayakkabılar muhteşemm , tam nerden diye sormayı planlıyordum ki seneler önce aldığını okudum :.( mekan zaten şahane:) canım ODTÜ'm!!

    YanıtlaSil
  4. çoook teşekkür ederim, mekan konusunda bir hayli şanslıyım, evet:) öpüyorum hepinizi :*

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails