28 Ocak 2011 Cuma

http://www.indirimlr.com/sehir-firsatlari/

Bugün sevgili Yasemin'den yepyeni bir mail aldım. Ucuzamoda'nın ana prensiplerinden olan indirim ve şehir fırsatları konusunda bana yepyeni bir internet sitesi tanıttı. Yıl içerisinde birçok kez faydalandığım bu fırsatların hepsine bütünüyle sizlerin de ulaşabilmesi açısından benimle paylaştıklarını sizlere sunuyorum...

"İndirimler ile boş zamanlarını organize etmen daha kolay olacak, böylece eğlenme faktörün yükselecek.

Farklı yerlerden teklifleri araştırıyoruz ve kategorilerine göre katalogluyoruz. Kullanıcı menfaatlerini daha kolay sınıflandırabilmesi ve daha kolay bulabilmesi için, bir kategori seçiminde, o anda fırsat sunan tüm fırsat siteleri bir listede sıralanıyor.Kimin senin için en iyi teklifleri sunduğunu karar vermen için; tüm fırsat sitelerini, Alexa Rang puanlarını ve şehirlerin sayılarını bir listede sunuyoruz. Ayrıca kullanıcıların seçtikleri siteler için yorum yapmalarını da mümkün kılıyoruz.

Bu işin sırrı internetin bize sunduğu bilinmeyen fırsatları yakalamak ve grup olarak alışveriş yapmanın keyfini çıkarmak.

E-postanı "indirimlr.com"a kayıt et ve günün en güzel fırsatlarını takip et.

İndirimlerle tasarruf etmenin tadını çıkar..."


Değerlendirmekte fayda var, ben kayıt oldum bile;)

İyi ve ucuz alışverişlere devam;)

2 yorum:

  1. Guncel indirim ve kampanyalar icin http://www.avmindirim.com 'u tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  2. bunu da değerlendirmekte fayda var tabi, teşekkür ederiz...

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails