27 Ocak 2011 Perşembe

Kırmızı-Beyaz-Siyah

Bakmayın böyle enerjik durduğuma, çok hastayım aslında. Ağır bir grip geçiriyormuşum ki, bugün doktor ancak 3 günlük raporla kendime gelebileceğimi söyledi. Aman dikkat, bu değişik grip salgını heryerdeymiş. Mümkün olduğunca kalın giyinmek, herkesle tokalaşmamak ve öpüşmemek, sık sık ellerimizi yıkamak bu girpten korunmak için önerilen yollar. Siz siz olun, benim durumuma düşmemek için lütfen kendinizi çok geçmeden sıkı sıkıya koruyun.

Bugünse grip hatrına, adeta kayağa gider gibi giyindim doktora giderken:) İnanılmaz bir üşüme hissi dolayısıyla dolabımdaki en kalın kazakları çıkardım. Ayaklarımın üzerinde durmakta bile zorlandığım içinse düz uzun çizmelerimi geçiriverdim ayağıma, içi yünlü çoraplarla tabiki:) Ve olmazsa olmazım, kocaman kulaklıklarım... Aslında herşeye rağmen ben kendimi beğendim bugün, peki ya siz ne dersiniz?
Kazak: Mango
Jean: Bershka
Çizme: ZARA
Mont: Mango
Çanta: Mudo
Kulaklık: İzmir Alsancak sokaklarından;)


İyi ve ucuz alışverişler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails