1 Ocak 2011 Cumartesi

"Little Black Dress"le Hoşgeldin 2011:)

Veeee bugün 1 Ocak 2011...1 Ocak'lara uyanmaya bayılıyorum, yeni hayaller, yeni beklentiler, yeni kararlarla...Bir yandan da acıyorum, hep yılbaşı gecesinden kalma gibi bir durum oluyor, gün saat 12:00' den sonra başlıyor ve 1 Ocak'ların hakkı ne yazık ki hiç verilemiyor, halbuki diğer günlerden bence kat kat fazlasını hakediyor:)

Her ne kadar biraz başağrısı ve yorgunlukla uyansamda, 2010'u dostlarımla çok güzel uğurladık. Umarım siz de en az benim kadar eğlenmişsinizdir ve 2011'e güzel insanlarla girmişsinizdir...

Tabiki böyle bir gecede, beni de birçok kişiyi olduğu gibi küçük siyah elbisem kurtardı;) Ben beğendim ve çok rahat ettim, ya siz?
Elbise: Mango outlet (sadece 34,90 tl)
Ayakkabı: Koton
Çanta: Mango
Kolye: Tally Weijl
Fiyonk Dantel Tokalar: Clarie's

Saat: DKNY
Çorap:?


İŞTE BÖYLE UĞURLADIM 2010'UUU
GÜZELLİKLERİNLE HOŞGELDİN 2011:))))
Hepinize mutlu ve huzurlu yıllar, ve tabiki de 2011'de de iyi ve ucuz alışverişler...;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails