3 Ekim 2010 Pazar

Dünyanın En Rahat Ayakkabısı NB;)

Deri ceket: Tally Weijl
T-shirt: H&M (ayvalık Pazarı)
Boyfriend Jean: Mango
Saat: LTD Watch (Markafoni)
Çanta: Marks&Spencer

Gerçekten mekan mekan gezilecek, sokak sokak yürünecek bir cumartesi gecesi için en rahat ayakkabı New Balance:) İtiraf etmeliyim ki eski bir NB kullanıcısı değilim. Hatta eskiden şekillerini pek beğenmesem de, değişik kombine renkleriyle birçok insan gibi benim de sonraları ilgimi çeken bir ayakkabı oldu. Ankara'da Kentpark AVM'de resmi bir mağazası bulunan, daha önceleri ise sadece Deriden Mağazaları'nda satılıp birçok modeline erişemediğimiz NB'lerin en kısa zamanda İstanbul'daki kadar çeşitli modellerini Ankara'da da görebilmek ümidiyle...




New Balance'larım, en sevdiğimden hediyedir. İstanbul Bağdat Cad. NB'den görülerek ve beğenilerek satın alınmıştır. Malum, bilenler bilir, bir modasevere hediye almak zor zanaattir;)







Bu arada değişik mesajlar içeren, kah güldüren kah düşündüren t-shirtlere bayılıyorum. En şık zamanlarda bile giymekten çekinmediğim bu t-shirtlerden bulan,alan varsa ve bana da önerirse çok sevinirim. Aksi takdirde, en kısa zamanda kendim tasarlamaya başlayacağım:)

4 yorum:

  1. Sayın Fatoş Bebek, new balancelarınızı çok beğendim.. Hangi sezona ait öğrenebilir miyim??

    YanıtlaSil
  2. çoook teşekkürlerr:) Zannediyorum 2010 kış sezonuna aitti. Fakat özel bir seriydi, ne yazıkki her mağazasında yoktu. Belki internetten bulabilirsiniz. Ben de bulursam sizi bilgilendirebilirm:)

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle dunyanin en rahat ayakkabisi!

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails