1 Ekim 2010 Cuma

Kürk ve Deri @ mangooutlet

deri elbise: 62 euro
Hayvanları çok seviyor ve haklarına saygı duyuyoruz. Fakat bu sezonda üzerimizde bir parça kürk veya deri olmadan dışarı adım atmazsak iyi olur:) Şaka bir yana, geçen seneden kalan kürk ve deri trendi bu sene de tüm ihtişamıyla devam ediyor. Şu anki hava şartlarında pek cazip gelmese de, ünlü tasarımcılar 2010-2011 kış kreasyonlarında, ağırlıklı olarak kürk ve deri kullanarak  içimizi ısıtıyor. Gerçek olması koşuluyla çok pahalı gibi görünen bu malzemeler aslında birçok ünlü markanın geçen sezonundan bu sezonuna aktarılmış bir miras niteliğinde. Buna en iyi örnek de her zamanki ileri görüşlü tavrıyla İspanyol moda devi Mango oldu. Yanda gördüğünüz ve benim de bu sezonda mutlaka edinmek istediğim birkaç parçayla bu seneyi de pek bir trendy geçirebileceğinizi hatırlatarak, hepinizi mango outletin yeni sezonunu görmeye davet ediyorum.



Fiyatlar euro üzerinden verilmiş olup, Türkiye'deki satış fiyatları da ortalama olarak aynıdır. Yok efendim bu da bana çok pahalı geldi derseniz, kış indirimini beklemenizde fayda var. Bu konuda da tarafımdan mutlaka bilgilendirme yapılacaktır. Bilgilerinize...:)

kürk yelek: 41 euro
deri tayt: 15 euro
deri pantolon: 72 euro
kürk yelek: 56 euro

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails