25 Ekim 2010 Pazartesi

İşte Geldim Burdayım, Ben Bu İşte Uzmanım;)


Uzun bir aradan sonra tekrar merhabaa:) Kısa bir İstanbul gezisinden sonra karşınızdayım nihayet.

Doğrusu, birçoğunuzun farklı düşündüğüne emin olsam da,  benim için İstanbul'un en güzel yanı Ankara'ya dönüş yolu oluyor. Ama herkes bilir ki, İstanbul'a gidip de;

Kumkapı'da rakı-balık eşliğinde, çalgılı çengili bir gecede dansöze para yapıştırmadan; Kızılkayalar'da birkaç ıslak hamburger yemeden; İstiklal'in o kalabalığında insanları yarıp geçmeden; Mercan'da kalamar, midye, kokoreç eşliğinde biraları tokuşturmadan; Mandabatmaz'da türk kahvelerimizi yudumlamadan; Beyoğlu ve Terkos Pasajlarını talan etmeden; Asmalımescit'te taze narlı mojitolarımızı içmeden; Beyoğlu The House Cafe'de şarapları hüpletmeden, Ortaköy The House Cafe'de ise ellerimizi suya değdirmeden; Emirgan'da kahvaltı ziyafeti çekmeden; Beşiktaş ve Etiler'de tasarım butikleri keşfetmeden; Topshop indirimini kaçırmadan; Bebek Kırıntı'da yemek sonrası Starbucks'ta mochaları mideye indirmeden; Etiler Nispetiye Mado'da kahvaltı keyfi yapmadan; ve en güzeli de tarih kokan Sultanahmet'te bir butik otelde denizi görerek güne uyanmadan olmaz değil mi ama:)

Evet hepsini yaptım, bu harika İstanbul gezisi için emeği geçen herkese çok teşekkürler, especially special thanks to Çeto;)

Tüm alışveriş detaylarını sizler için fotoğrafladım, paylaşmaya can atıyorum, takipte kalın;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails