11 Ekim 2010 Pazartesi

Haftasonu: bambaşka bir dünya;)

Günaydın Günaydın Günaydın... Nihayet güneşli bir güne uyanabildik bu sabah:) O pek soğuk, puslu, birçoğumuzu haftasonu eve hapseden kötü havalardan sonra, bu eminim hepimize iyi geldi:)

Peki bu depresif haftasonunda kendimiz için ne yaptık, hayatımıza yepyeni bir kapı açtık: M.E.B. K.T.Ö. ANKARA OLGUNLAŞMA ENSTİTÜSÜ:) Neyle karşılaşacağımızı bilemediğimiz bu kurum, değişik alanlardan (Tıp, mühendislik, hukuk v.b.) genç öğrencileriyle, koridorlarda sergilenen tasarım örnekleriyle, ve her sorumuzu bıkmadan usanmadan cevaplayan samimi eğitmenleriyle bizi inanın çok şaşırttı. Şaşkınlığın dışında, Ankara gibi bir yerde böyle bir eğitim ortamı bulabilmemiz açısından da çok sevindirdi.

Haftaiçi günlerde bir Yüksekokul olarak çalışan kurum, bizleri de unutmayarak haftasonları için hobi kursları düzenliyor. Herhangi bir ücreti olmayan fakat bağış yöntemiyle çalışan kurum; bünyesinde stilistlikten, ayakkabı tasarımına, takı tasarımına kadar her türlü kursu barındırıyor. İşin güzel tarafı ise standart işinizden sizi alıkoymadan, profesyonel eğitiminin sonunda size bir sertifika bile veriyor.

Ben de bir mühendis olarak bu imkanı kaçırmayayım dedim ve haftaya başlamaya karar verdim. Henüz branşımı seçememem dolayısıyla eğitmenlerimizin sabırlarını da ölçmek suretiyle, haftaiçinde kendilerini anlamsız sorulara boğmayı düşünüyorum.:)

İlgilenen arkadaşlara büyük bir zevkle duyurulur, haydi buyrun;)




Ütü masası: Vintage;)
Dikiş makinası: Vintage;)

2 yorum:

  1. Fatoşcum bloğunu yeni farkettim ve çok beğendim. Gerçekten çok keyifli bi blog olmuş canım takipçinim bundan sonra :)

    YanıtlaSil
  2. çooook teşekkür ederim, bunu sizin gibi profesyonellerden duymak çok güzel:))

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails