6 Ekim 2010 Çarşamba

peki bugün ne giymeli?



Sonbahar serinliğini iyice hissettiğimiz bu günlerde, "yaaaa, benim daha bu sezon giyecek bir sürü kıyafetim vardı:(" diyenleri duyar gibi oluyorum. Benim de yaz sezonundan gardrobumda kalan, henüz giymeye vakit bulamadığım bir sürü yazlık kıyafetim var. Sizi çok iyi anlıyorum... :( Sizlere tavsiyem: giyemediğiniz ve bu sezon için de son şansları olduğunu düşündüğünüz parçaları, amaaan modası geçer deyip atmayın, özenle saklayın.Unutmayın ki moda da tekerrürden ibarettir;)
Jean: Miss Sixty
Boyfriend Ceket: İpekyol outlet
Gömlek: Zara
Ayakkabı: Mango outlet
Çanta: Koton outlet
Gözlük: Marks&Spencer
                                                                     
special thanks to Mosh:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails